مشتری بوندسلیگایی برای پسر هافبک اسبق رئال مادرید

مشتری بوندسلیگایی برای پسر هافبک اسبق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فدریکو ردوندو پسر فرناندو ردوندو بازیکن اسبق رئال مادرید و تیم ملی آرژانتین در مسیر انتقال به بوندسلیگا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، فدریکو ردوندو در باشگاه آرژنتینوس جونیورز توپ می زند که عملکرد درخشانی در این تیم داشته است. رسانه های آرژانتینی گزارش داده اند که ولفسبورگ تماس هایی برای خرید ردوندو داشته و در نظر دارد که هشتاد درصد از حق انتقال این بازیکن را با مبلغ ده میلیون یورو بخرد.

فدریکو ردوندو در پست دفاع میانی بازی می کند که البته گاهی هم همچون پدرش در پست هافبک دفاعی قرار می گیرد. این بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 9 میلیون یورو قیمت دارد.فده در کل دوران فوتبالش 58 بازی در تیم آرژنتینوس جونیورز داشته است و دو گل و دو پاس گل ثبت کرده است. او حالا در سن 20 سالگی آماده جهش بزرگ دوران فوتبالش می شود و امید زیادی دارد تا پا جای پای پدرش بگذارد.

فرناندو ردوندو که تجربه 29 بازی ملی را برای آرژانتین دارد، سالها در رئال مادرید و میلان توپ می زد. این بازیکن در اوایل دوران حضورش در رئال به لطف کیفیت بالایش محبوبیت زیادی میان هواداران این تیم کسب کرد اما مصدومیت ها مسیر فوتبالش را کند کردند و بعد از ترک رئال مادرید در میلان هم دوران موفقی نداشت.

4125