مهاجم مورد نظر آرسنال و رئال مادرید با بنفیکا به توافق رسید

مهاجم مورد نظر آرسنال و رئال مادرید با بنفیکا به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس لئوناردو مهاجم برزیلی سانتوس که پیش از این شایعاتی در مورد تمایل رئال مادرید و آرسنال به او وجود داشت، با بنفیکا به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، بنفیکا تصمیم گرفت که با مبلغی بین 15 تا 20 میلیون یورو برای خرید لئوناردو دست به کار شده است. مارسلو تیکشیرا مدیر باشگاه سانتوس در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که انتقال نهایی شده و بنفیکا در آستانه خرید این بازیکن قرار دارد.

پیش از این باشگاه هایی نظیر رم و لاتزیو نیز برای خرید لئوناردو تماس گرفته بودند اما این مهاجم راهی بنفیکا خواهد شد. باشگاه پرتغالی نشان داده که تخصص ویژه ای در کمک به پیشرفت بازیکنان دارد تا بتوانند درآمدی چند برابری را از فروش آنها کسب کنند و قطعا در مورد لئوناردو نیز همین نقشه را خواهند داشت.

لئوناردو در 168 بازی در سانتوس توانسته بود به رکورد 54 گل و یازده پاس گل برسد و میانگین هر 207 دقیقه یک گل را داشته است. مارکوس در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 25 میلیون یورو قیمت دارد. ماه گذشته حضور وکیل این بازیکن در ورزشگاه برنابئو به شدت خبرساز شده بود و برخی از توافق قریب الوقوع او با رئال مادرید خبر داده بودند اما حالا این بازیکن آماده حضور در لیگ پرتغال خواهد شد.

4125