دو باشگاه عربستانی به دنبال جذب مدافع منچستریونایتد

دو باشگاه عربستانی به دنبال جذب مدافع منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که علاقه مندی تیم های عربستانی به جذب بازیکن از فوتبال اروپا حالا حالا ها ادامه خواهد داشت و آن ها به این زودی ها نمی خواهند روند جذب ستاره از فوتبال اروپا را متوقف کنند.

به گزارش فوتبالی ، تیم عربستانی در یک سال اخیر ستاره های زیادی را از فوتبال اروپا جذب کرده اند. این یک روند است که در فوتبال عربستان شروع شده است و همچنان ادامه خواهد داشت. در حقیقت در این ژانویه هم تیم های عربستانی به دنبال این هستند که بازیکنانی را از فوتبال اروپا جذب کنند. یکی از این بازیکن ها، رافائل واران مدافع فرانسوی فعلی منچستریونایتد و سابق رئال مادرید است.

به نقل از بن جیکوبز، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، دو باشگاه الاتحاد عربستان و النصر عربستان به جذب رافائل واران علاقه نشان داده اند. رافائل واران در حال حاضر 30 سال سن دارد و ممکن است که تصمیم به ترک فوتبال اروپا و منچستر یونایتد بگیرد چرا که وضعیت در شیاطین سرخ چندان مناسب نیست.

واران در صورت پیوستن به الاتحاد عربستان با کریم بنزما دوباره هم‌تیمی می شود و در صورت پیوستن به النصر عربستان با کریستیانو رونالدو در یک تیم قرار خواهد گرفت. بنزما و رونالدو هم‌تیمی های سابق او در رئال مادرید هستند.

1471