روند عالی مهاجم سابق رئال مادرید در میلان: هر 36 دقیقه یک گل

روند عالی مهاجم سابق رئال مادرید در میلان: هر 36 دقیقه یک گل

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا یوویچ در روز دوم دسامبر 2023 در مقابل فروزینونه اولین گل خود را برای میلان به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، یوویچ در یکی از  اولین تجربیات حضور فیکس خود در ترکیب روسونری ها گلزنی کرد که در آن بازی پاس گل هم زد. حالا و پس از 30 روز، یوویچ روند فوق العاده ای را با پنج گل زده داشته و به مهمترین عنصر هجومی میلان در یک ماه اخیر تبدیل شده است. 

پس از گلباران میلان مقابل کالیاری در جام حذفی و درخشش یوویچ با دو گل، پیولی سرمربی روسونری ها گفت:" یوویچ مشخصه های فوق العاده ای دارد و باید به او باور داشته باشیم. وقتی که به تیم آمد، شرایط خوبی نداشت اما حالا شرایط بدنی و ذهنی مناسبی دارد و باید با جاه طلبی و انگیزه به جلو حرکت کند."

بازیکن سابق فیورنتینا در هفت بازی اخیرش در میلان پنج گل زده است. او مقابل فروزینونه، آتالانتا، سارنیتانا و  کالیاری گلزنی کرده است. پیروزی میلان مقابل کالیاری باعث شد تا به یک چهارم نهایی کوپا راه یابند و در این مرحله به مصاف آتالانتا یا ساسولو خواهند رفت. 

یوویچ البته همچنان می داند که مهاجم فیکس میلان نیست و ژیرو از او در ترکیب بالاتر است اما سعی می کند که با نمایش خوبش بتواند جایگاهی در ترکیب به دست بیاورد. یوویچ در 215 دقیقه اخیرش در میلان پنج گل زده و میانگین عالی هر 36 دقیقه یک گل زده است. 

4125