کسب مدال طلا در کرواسی تنها راه بقا در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

کسب مدال طلا در کرواسی تنها راه بقا در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی بالی و فردین هدایتی قرار است راهی زاگرب شوند و در صورت کسب مدال طلا در چرخه انتخابی تیم ملی باقی خواهند ماند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات رنکینگ‌دار کشتی آزاد و فرنگی از ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد که فرنگی‌کاران در ۵ وزن راهی این مسابقات خواهند شد

باتوجه به اینکه کادر فنی برای ملی‌پوش شدن کشتی‌گیران چرخه تعریف کرده و مسابقات کرواسی نیز جزوی از چرخه محسوب می‌شود در برخی از اوزان این رویداد از اهمیت زیادی برخوردار است.

به عنوان مثال در وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم سهمیه المپیک توسط محمدهادی ساروی و امین میرزازاده کسب شده اما نفرات اول قهرمانی کشور در این وزن یعنی مهدی بالی و فردین هدایتی قرار است راهی زاگرب شوند.

براساس اعلام چرخه کسب مدال طلا شرط حضور این ۲ کشتی‌گیر در چرخه است چرا که در غیر اینصورت آنها از چرخه انتخابی کنار خواهند رفت. در صورتی که بالی و هدایتی بتوانند در اولین رویداد رنکینگ‌دار به مدال برسند به همراه ساروی و میرزازاده راهی جام وهبی امره خواهند شد تا ادامه چرخه وضعیت ملی‌پوشان را مشخص کند.

در اوزان ۷۷ و ۸۷ سهمیه المپیک کسب نشده و کادر فنی در تلاش است با محک کشتی‌گیران در چند رویداد بهترین فرنگی‌کار را راهی مسابقات کسب سهمیه کند که سال آینده برگزار می‌شود.

1999