چند مهاجم در فهرست گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط حمله

چند مهاجم در فهرست گزینه های منچستریونایتد برای تقویت خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد به شدت به دنبال جذب یک مهاجم در فصل نقل و انتقالات ژانویه است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد به طور جدی روی خرید بک مهاجم جدید کار می کند. آنها در حال حاضر با نمایندگان برخی مهاجمان مورد نظر خود در حال صحبت هستند. گفته می شود این تیم با دونیل مالن، تیمو ورنر و سرهو گیراسی صحبت کرده و این مهاجمان همگی در فهرست خرید اریک تن هاگ قرار دارند. منچستریونایتد به دنبال یک بازیکن برای رقابت با راسموس هویلوند بازیکن جوان دانمارکی خود است تا انگیزه او را برای رقابت افزایش دهد.

منچستریونایتد از ماه گذشته با باشگاه لایپزیش برای جویا شدن قیمت احتمالی تیمو ورنر ارتباط برقرار کرده است. این مهاجم که سابقه بازی برای چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلیس را دارد در تجربه پیشین خود روزهای خوبی را در تیم لندنی سپری نکرد. بازیکن دیگری که صحبت حضور او در منچستریونایتد مطرح بوده چوپو موتینگ مهاجم کهنه کار کامرونی بایرن مونیخ است. احتمال دارد منچستریونایتد در زمستان جاری برای جذب قرضی اریک ماکسیم چوپوموتینگ از بایرن مونیخ اقدام کند.

دونیل مالن مهاجم سرعتی و تکنیکی و هلندی دورتموند نیز گزینه دیگر شیاطین سرخ است تا در صورت ناکامی در جذب بازیکنان یاد شده باز هم به سراغ بازیکنی دیگر از جمع زنبور های فوتبال آلمان بروند.

۱۰۰۹