تمرین سنگین قلی‌زاده؛ پاسخ اعتماد قلعه‌نویی را می‌دهد؟

تمرین سنگین قلی‌زاده؛ پاسخ اعتماد قلعه‌نویی را می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی – اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار شد

به گزارش فوتبالی، این تمرین در مجموعه تمرینی «پک» برگزار شد و 22 بازیکن در آن حضور داشتند. اعضای تیم ملی فردا به کیش پرواز می‌کنند تا پس از برگزاری یک اردوی چهار روزه به قطر سفر کنند.

یکی از بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شده و قرار است در قطر تیم ملی را همراهی کند علی قلی‌‌زاده است. قلی‌زاده پس از چند سال بازی در شارلوا به صورت قرضی به تیم کاسیم پاشای ترکیه رفت و در نهایت به تیم لخ پوزنان از تیم‌های معروف فوتبال لهستان پیوست.

اما مصدومیت باعث شد قلی‌زاده مدت زیادی را دور از میادین باشد. همین مصدومیت و دوری از میادین باعث شده بود این تصور به وجود بیاید که قلی‌زاده شانسی برای حضور در تیم ملی و مسابقات جام ملتهای آسیا ندارد.

اما امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی با قرار دادن نام قلی‌زاده در فهرست مسافران قطر نشان داد به این بازیکن اعتقاد زیادی دارد. شاید همین باعث شود قلی‌زاده فشاری بیش‌تر از حد معمول روی خودش احساس کند.

قلی‌زاده البته بازیکن بسیار خوبی است که بین علاقمندان به فوتبال در ایران هواداران زیادی دارد. قلی‌زاده در دوران حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی، فرصت بیشتری برای بازی در تیم ملی پیدا کرد و توانایی‌های خودش را نشان داد. او در جام جهانی هم توانست بازی کند و یک گل هم مقابل ولز زد که آفساید اعلام شد.

حالا قلعه‌نویی هم او را برای جام ملت‌ها به تیم ملی دعوت کرده است. قلی‌زاده برای این که ثابت کند لیاقت این دعوت را داشته است با انگیزه زیادی تمرین می‌کند. او به دنبال یک جای ثابت در تیم ملی می‌گردد و البته با رقیبانی که دارد کارش اصلا آسان نیست.

1359