رونمایی از مخالف سرشناس بازگشت لوکادیا و برانکو به پرسپولیس؛ مایلی کهن: غلط می کنند، لوکادیا را برگردانند!

رونمایی از مخالف سرشناس بازگشت لوکادیا و برانکو به پرسپولیس؛ مایلی کهن: غلط می کنند، لوکادیا را برگردانند!

پایگاه خبری فوتبالی- محمد مایلی‌کهن جدیدترین منتقد بازگشت احتمالی یورگن لوکادیا و برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس است.

به گزارش فوتبالی، از مهاجم سابق پرسپولیس در شرایطی به عنوان یکی از گزینه‌های قرمزها در نقل و انتقالات زمستانی نام برده شده که به همان اندازه که او در فوتبال ایران طرفدار دارد، مخالف هم دارد!

همین چند روز قبل بود که خبرگزاری فارس در گزارشی، با اشاره به صحبتهایی که مهاجم هلندی درباره وضعیت ایران کرده بود، شدیدا علیه بازگشت این بازیکن به لیگ برتر موضع گرفت و امروز نوبت به محمد مایلی‌کهن رسیده که مخالفتش با بازگشت لوکادیا را اعلام کند.

مایلی‌کهن که با خبرورزشی صحبت کرده، درباره این موضوع گفته است:" لوکادیا برگردد؟ غلط می‌کنند لوکادیا را برگردانند! یادشان رفته این آقا از پرسپولیس پول گرفت اما نیمه راه این تیم را رها کرد و بلافاصله پس از خروج از ایران چه حرف‌هایی زد؟ مگر همین آدم نگفته بود در ایران ۱۰۰ سال از زندگی عقب هستید پس چطوری شد که حالا یکباره ایران ۲۰۰ سال از زندگی جلو افتاد و یادش آمد که می‌تواند بیاید و در ایران دوباره فوتبال بازی کند و پول بگیرد؟"

مایلی‌کهن درباره احتمال بازگشت برانکو به پرسپولیس هم چنین نظری دارد:" مگر برانکو تخم دو زرده می‌کند؟ این آقا در کجا شد برانکو؟ در همین فوتبال ایران! همین جناب برانکو تا آخرین دلار پولش در ایران را گرفت. عمان همیشه تیم خوبی داشت ولی الان او در آنجا چندان موفق نبوده است. ما همیشه غریبه پرست هستیم."

2636