عکس؛ محمد صلاح و انجام یکی از خوشحالی‌های رونالدو

عکس؛ محمد صلاح و انجام یکی از خوشحالی‌های رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته بیستم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و نیوکاسل یونایتد به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، محمد صلاح در بازی مقابل نیوکاسل یونایتد خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند. صلاح گل اول خود را در دقیقه 49 به ثمر رساند. او این گل را روی پاس داروین نونیز به ثمر رساند.

محمد صلاح پس از به ثمر رساندن این گل مقابل نیوکاسل یونایتد خوشحالی جالبی انجام داد. او روی یکی از تابلو های تبلیغاتی کنار زمین رفت و بر روی آن نشست و ژستی جالب به خود گرفت. این خوشحالی او شبیه به یکی از خوشحالی های کریستیانو رونالدو بود. رونالدو در سال 2017 در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پس از گلزنی به اتلتیکو مادرید این خوشحالی را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام داده بود و اکنون محمد صلاح آن را تکرار کرد.

محمد صلاح اکنون به تعداد 150 گل در رقابت های لیگ برتر انگلیس رسیده است. او امید زیادی دارد که بتواند به همراه لیورپول در این فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

1470