دلیل ناتوانی بارسلونا در جذب هافبک سوئدی

دلیل ناتوانی بارسلونا در جذب هافبک سوئدی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در بازار نقل و انتقالات در جستجوی بازیکنان جوان است تا آنها را به قیمتی معقول به خدمت بگیرد و حالا نگاه کاتالان ها به برگوال جلب شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن سوئدی که در باشگاه یورگاردنز توپ می زند، 15 میلیون یورو قیمت دارد. بارسلونا به علت مشکلات مالی خود در حال حاضر توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد. گفته می شود که اودینزه برای خرید این بازیکن پنج میلیون یورو پیشنهاد داده اما باشگاه سوئدی حاضر به تخفیف دادن نیست و با کمتر از 15 میلیون یورو حاضر به فروش این بازیکن نخواهد شد. 

بارسلونا در سالهای اخیر به علت مشکلات مالی خود در جذب بسیاری از بازیکنان ناتوان بوده است. به طور مثال انها به خرید گولر و اندریک نیز علاقمند بودند اما رئال مادرید به راحتی آنها را خرید. بارسایی ها در صدد جذب کلودیو اچوری نیز بودند اما به نظر می رسد که این بازیکن آرژانتینی با منچسترسیتی به توافق رسیده است.

ژاوی پس از مصدومیت گاوی به شدت به دنبال خرید در خط هافبک است  اما کاتالان ها مشکلات مالی شدیدی دارند و تا زمانی که این مشکلات را حل نکنند و حداقل یک بازیکن را نفروشند، نمی توانند خرید جدیدی را در بازار نقل و انتقالات داشته باشند.

4125