بررسی لیست تیم ملی (2)؛ آنها دیده شدند

بررسی لیست تیم ملی (2)؛ آنها دیده شدند

پایگاه خبری فوتبالی- لیست 26 نفره تیم ملی برای حضور در جام ملتهای آسیا، نام مردانی را در خود داشت که نشان داد کادر فنی، پاداش درخشش آنها را به بهترین شکل ممکن داده است. 

به گزارش فوتبالی، نبودن این نفرات، چیزی فراتر از کج‌سلیقگی بود و به یک بی‌سلیقگی محض شباهت داشت.

* مهدی قایدی

آنقدر گل زد و درخشید که کادر فنی مجبور شد نامش را در لیست نهایی تیم ملی برای جام ملتها قرار بدهند. قایدی با پیراهن اتحاد کلبا، همان روزهای درخشان استقلال در فصل قبل را ادامه داد. روند گلزنی‌هایش پاره نشد و مدافعان با یک کابوس کاملا واقعی روبرو شدند. با حضور قایدی در تیم ملی، فاز هجومی‌مان به بالاترین حد غنای تکنیکی می‌رسد و می‌تواند هر مدافعی را دریبل بزند.

* شهریار مغانلو

درست بعد از آخرین فیفادی سال 2023 و بازگشت تیم ملی از ازبکستان، شهریار مغانلو بازیکن دیگری شد که بیشترین شباهت را به خودش داشت: یک گلزن بالفطره. او نسبت به فصل قبل، هم بیشتر گل زده و هم موقعیت‌های مسلم گل کمتری را از دست داده است. با حضور او در تیم ملی، مهمترین نقطه فاز هجومی‌مان قدرت و برش بیشتری پیدا کرده است.

* آریا یوسفی

مدافع راست، مدافع چپ و وینگر؛ یوسفی این فصل در هر پستی بازی کرد و در تمامی‌شان هم نمره قبولی گرفت. او در حال حاضر، آچار فرانسه و مرد همه‌فن‌حریف سپاهان است. با دعوت او، تیم ملی هم بازیکن جوانی دارد که در دو فاز دفاعی و هجومی به کار می‌آید. او قطعا می‌تواند به عنوان ژوکری طلایی به کار قلعه‌نویی بیاید و شاید پس از پایان جام، نامش بیشتر شنیده شود.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی