اتفاقات عجیب رفسنجان؛ درگیری استقلالی‌های سابق!

اتفاقات عجیب رفسنجان؛ درگیری استقلالی‌های سابق!

پایگاه خبری فوتبالی- حاشیه بزرگ بازی پرسپولیس، بازیکنان استقلالی بودند که با یک درگیری عجیب و غریب بعد از بازی همه را شوکه کردند!

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان در زمین بازی توانست یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد اما اگر قرار باشد در زمین مسابقه به این تیم امتیازی داده شود احتمالا صفر خواهد بود. همانطور که انتظار می‌رفت اولین مشکل بازی در رفسنجان فیلمبرداری بازی بود.

تصاویر مبهم و با کیفیت بسیار بد این بار کسی را غافلگیر نکرد اما کلافه چرا. این آغاز بازی بود و در پایان بازی هم اتفاقات عجیب و غریبی افتاد که البته این بار غافلگیرکننده بود. درگیری و زد و خورد دو بازیکن مس با یکدیگر و بعد از آن هم حضور تماشاگران در زمین از اتفاقات این بازی بود که میزبانی مس را زیرسوال برد. 

درگیری بازیکنان خودی از آن مواردی است که در فوتبال زیاد دیده شده اما زد و خورد آن هم بعد از سوت پایان بازی شاید از موارد معدودی باشد که بازیکنان مس آن را خلق کردند. فرشید باقری که یکی از بازیکنان حاضر در این درگیری بود در این مورد گفت:«در ضربان بالا شاید آدم کنترل خودش را نداشته باشد، چون تحت فشار بودیم می‌خواستیم امروز یک امتیازی بگیریم و از این فشار خارج شویم. به شهباززاده گفتم اوت را می‌اندازم و توپ را کنار زمین حفظ کنیم تا دقایق آخر بگذرد اما او چرخید. من توقع داشتم در آن صحنه با من مدارا کند.»

میثم تیموری یکی دیگر از بازیکنان حاضر در درگیری هم این اتفاقات را طبیعی و خانوادگی می‌داند: «مسئله خانوادگی بود و چیز خاصی نبود و مشکلی پیش نمی‌آید. در تیمی که پنج باخت دارد و این همه فشار روی آن هست این اتفاقات طبیعی است. همه کیفیت تیم ما را دیدند و خدا را شکر استارت‌مان را از بازی با پرسپولیس زدیم.»

در تیم‌های ساکت الهامی هر اتفاقی می‌تواند مورد انتظار باشد و این بار هم این درگیری که عکس‌ها و فیلم‌های منتشرشده از آن جای تاسف دارد یک امتیاز این بازی را تحت‌الشعاع قرار داد.

4326