کاوه و داستان تکراری؛ فسخ و باز هم فسخ

کاوه و داستان تکراری؛ فسخ و باز هم فسخ

پایگاه خبری فوتبالی- کار کاوه رضایی باز هم به فسخ قرارداد و تهدید و شکایت رسید. بازیکنی که در این چند فصل بیش از زمین بازی در کمیته انضباطی حاضر بوده است!

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی که زمانی با گل‌ها و درخشش در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داشت مدتی است که با قراردادها و فسخ‌کردن‌هایش حاشیه‌ساز می‌شود. این بازیکن که زمانی به خاطر فسخ قرارداد با تراکتور درگیر کمیته انضباطی و شکایت بود حالا باز هم با سپاهان به همان نقطه رسیده است. البته این بار این باشگاه اصفهانی است که با مهاجمش فسخ قرارداد کرده و گویا این کار را بدون اطلاع و توافق انجام داده است. اتفاقی که هم کاوه را مجددا بدون تیم کرده و هم او را درگیر شکایت و کمیته انضباطی خواهد کرد.

سپاهان در شرایطی توانست مقابل سپاهان با مهره‌های اصلی‌اش بازی کند که چند بازیکن را از لیست خود حذف کرده بود و یکی از این بازیکنان کاوه رضایی بود. بازیکنی که شب بازی در برنامه فوتبال برتر پیام تهدیدآمیزی هم برای مدیران تیم سابقش فرستاد. او با ارسال پیامی به محمدحسین میثاقی از او خواسته بود که اعلام کند فسخ قرارداد او به صورت یکطرفه انجام شده و او حق و حقوق خود را تا پایان قرارداد دوساله از سپاهانی‌ها طلب خواهد کرد. هادی محمدی و احسان پهلوان هم دیگر بازیکنانی هستند که شرایط مشابه کاوه رضایی دارند و اگر آن‌ها هم با هم‌تیمی‌شان هم‌نظر باشند احتمالا چالش بزرگی برای سپاهان ایجاد خواهد شد.

4326