میلان به دنبال تقویت خط دفاعی خود در ژانویه

میلان به دنبال تقویت خط دفاعی خود در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان به دنبال تقویت خط دفاعی خود در نقل و انتقالات ژانویه است.

به گزارش فوتبالی ، سران باشگاه میلان پس از دیدن عملکرد لیلیان براسیه نسبت به جذب او وارد عمل شده‌اند. این مدافع میانی متولد ۱۹۹۹ که می تواند در سمت چپ خط دفاعی نیز بازی کند، به یکی از گزینه های جدی روسونری برای فصل نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۴ تبدیل شده است. براسیه تا تابستان ۲۰۲۵ با باشگاه فرانسوی برست قرارداد دارد و باشگاه او را در زمستان با رقمی کمتر از ۱۰ میلیون یورو این بازیکن را به فروش نخواهد رساند. پورتو پرتغال نیز یکی دیگر از تیم هایی است که به جذب براسیه علاقه دارد. این بازیکن در فصل جاری لیگ ۱ فرانسه در ۱۵ بازی برای تیم برست به میدان رفته و موفق به زدن یک گل نیز شده است.

دیگر گزینه مورد توجه میلان تیلو کرر مدافع باشگاه وستهام  بود که در مورد او گفته شده در آستانه انتقال به موناکو فرانسه قرار دارد و دو باشگاه در مراحل پایانی مذاکرات برای انتقال این بازیکن آلمانی هستند. میلان از فصل تابستان به این بازیکن علاقه داشت، اما باشگاه فرانسوی نسبت به سایر گزینه ها برای جذب او جدی تر نشان داد و گویا توانسته رقبای خود را شکست دهد.

در حال حاضر به نقل از اسکای اسپورت متئو گابیا مدافع قرضی میلان در باشگاه ویارئال به میلان پرواز کرده تا به تیم سابق خود ملحق شود. این مدافع ۲۴ ساله از روز سه شنبه تمرینات خود را در تیم میلان آغاز خواهد کرد.

۱۰۰۹