نقش مهم پرز در تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی

نقش مهم پرز در تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی

پایگاه خبری فوتبالی- فلورنتینو پرز مهم ترین فرد در متقاعد کردن آنچلوتی برای تمدید قرارداد بوده است.

به گزارش فوتبالی ، به نقل از نشریه مارکا فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید مهم ترین شخصی بود که روی تمدید قرارداد کارلو آنچلوتی بخاطر کسب نتایج مطلوب و تعامل با باشگاه در شرایط سخت اصرار داشت . فلورنتینو پرز علاقه‌ای به حضور ژابی آلونسو بر روی نیمکت رئال مادرید در شرایط فعلی نداشت زیرا او اعتقاد دارد که کسب نتایج مثبت در بوندس‌لیگا با یک تیم کم‌ حاشیه نسبت به رئال مادرید مثل بایرلورکوزن دلیل بر ادامه این عملکرد در تیم بزرگ و پر افتخار فوتبال اروپا نیست و باید در طی مدت زمان طولانی تر و بیشتری عملکرد او را نظاره کرد.

چند روز پیش و با اعلام باشگاه رئال‌ مادرید، به صورت رسمی کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی این باشگاه قرارداد خود را تا ژوئن ۲۰۲۶ تمدید کرد. فدراسیون فوتبال برزیل مدت‌ها به دنبال این مربی پر افتخار ۶۴ ساله بود، اما نهایتا پرز بود که بازی را برد و قرارداد او را تمدید کرد. از ژابی آلونسو و زین الدین زیدان و همچنین رائول گونزالس به عنوان گزینه های بالقوه جایگزینی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید نام برده می شد اما پرز حاضر نشد ریسک دوباره ای انجام دهد و تصمیم گرفت با مربی محبوب رئال مادرید ادامه همکاری دهد.

چیزی که مشخص است این خواهد بود که در شرایط فعلی آنچلوتی تا دو سال دیگر روی نیمکت لوس بلانکوس خواهد بود و پس از آن می‌توان در خصوص حضور مربیان جوان تر روی نیمکت پر افتخارترین باشگاه اروپا نظر داد.

۱۰۰۹