بارسلونا به دنبال راهی برای جذب پدیده برزیلی

بارسلونا به دنبال راهی برای جذب پدیده برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا به دنبال راهی برای خرید پدیده جوان برزیلی است.

به گزارش فوتبالی، مدیر برنامه های استوائو ویلیان این هفته به شهر بارسلون خواهد رفت تا راه حلی برای پیوستن این بازیکن به بارسلونا پیدا کند. این بازیکن بارها اشاره کرده که یک هوادار بارسلونا است و علاقه مند است تا سن ۱۸ سالگی صبر کند و تا زمانی بارسلونا‌ شرایط مالی بهتری را پیدا کند. در حال حاضر آندره کوری که رابط باشگاه بارسلونا در منطقه آمریکای جنوبی در حال مذاکره با باشگاه این بازیکن است تا  آنها را راضی کند تا سال ۲۰۲۶ برای انتقال بازیکن صبر کنند و او را به تیم دیگری واگذار نکنند.

طبق گفته نشریه موندو دپورتیوو یک راه حل دیگر هم برای این مشکل وجود دارد و آن راه حل این است که بارسلونا در همین پنجره نقل و انتقالات این بازیکن جوان را خریداری کند و سپس به مدت دو سال به پالمیراس قرض دهد اما شرایط پرداخت با اقساط فراوان در پنج یا شش سال صورت گیرد. به این شکل مبلغ انتقال به دلیل کارمزد انتقال به شکل قسطی از ۴۰ میلیون یورو به حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو خواهد رسید.

در صورت جذب این پدیده برزیلی او پس از ویتور روکه دومین بازیکن جوان برزیلی خواهد بود که به بارسلونا خواهد پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند.

۱۰۰۹