سه گزینه خط حمله آرسنال در صورت ناکامی در خرید ایوان تونی

سه گزینه خط حمله آرسنال در صورت ناکامی در خرید ایوان تونی

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال به دنبال خرید مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است که گزینه اصلی آنها ایوان تونی است اما اگر نتوانند این بازیکن را به خدمت بگیرند، گزینه های دیگری را در تیررس خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، آرسنال پس از شکست دو بر یک در مقابل فولام در تلاش است تا ترکیبش را در فاز هجومی تقویت کند. تیم لندنی در این بازی شکست خورد تا شانس پس گرفتن صدرنشینی را از دست بدهد. 

تیم میکل آرتتا با مشکل گلزنی مواجه است که گزینه اصلی آنها ایوان تونی، مهاجم برنتفورد است. در حقیقت ایندپندنت گزارش داده است که مشکل اصلی تیم آرتتا برای خرید این مهاجم، فیمت بالا و 80 میلیون پوندی اوست و به همین خاطر گزینه های دیگری را زیر نظر دارند. 

حالا سی بی اس اسپورتز گزارش داده است که آرسنال شرایط خرید سه مهاجم دیگر را زیر نظر دارد. یکی از گزینه های آنها ویکتور اوسیمهن مهاجم نیجریه ای ناپولی است که قیمت او نیز حدود 120 میلیون پوند تخمین زده می شود. گزینه بعدی لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینتر است که در 23 بازی فصلش 17 گل زده و خوش درخشیده است و سومین گزینه هم ویکتور بونیفاس است که در این فصل در لورکوزن نمایش خوبی از خود ارائه داده است و با شانزده گل در 23 بازی، آمار خوبی از خود به جای گذاشته است.

4125