پاسخ منفی مدافع سابق منچستریونایتد به مسی

پاسخ منفی مدافع سابق منچستریونایتد به مسی

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که یکی از ستارگان سابق منچستریونایتد با وجود تماس از جانب لیونل مسی، پیشنهاد حضور در اینتر میامی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، در تابستان گذشته لیونل مسی تصمیم گرفت که به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه ببخشد و راهی اینتر میامی با مالکیت بکام شد. بعد از مسی، هم تیمی های سابقش نظیر بوسکتس، جوردی َآلبا و لوئیز سوارز راهی اینتر میامی شدند.

هفته گذشته خبری منتشر شد که بر اساس آن مسی و تاتا مارتینو، سرمربی اینتر میامی هر دو با مارکوس روخو مدافع سابق منچستریونایتد به صورت تلفنی تماس گرفتند تا او را به لیگ آمریکا ببرند.  در حقیقت مسی تلاش کرده بود تا هم تیمی سابقش در تیم ملی آرژانتین را در کنار خودش در میامی داشته باشد اما حالا گفته می شود که این مدافع به تیم آمریکایی پاسخ منفی داده است.

مارکا گزارش داده است که روخو به باشگاه کنونی خود یعنی بوکا جونیورز اعلام کرده است که تا پایان قراردادش یعنی تا سال 2025 در تیم آرژانتینی می ماند. البته روخو از پالمیراس نیز پیشنهاد داشت که به باشگاه برزیلی نیز پاسخ منفی داده است. بدین ترتیب روخو تلاش خواهد کرد تا به بوکا برای فصلی موفق کمک کند. 

روخو در هفت فصل حضور در یونایتد فاتح جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرجام انگلیس و لیگ اروپا شده بود. این مدافع 33 ساله در بوکا نیز سه قهرمانی لیگ و یک قهرمانی سوپرجام آرژانتین را کسب کرده است. 

4125