45 دقیقه طوفانی در قزوین؛ این نیمه از یاد نمی‌رود

45 دقیقه طوفانی در قزوین؛ این نیمه از یاد نمی‌رود

پایگاه خبری فوتبالی – نیمه اول بازی تیمهای شمس آذر و سپاهان، بدون اغراق، جذابترین 45 دقیقه چند سال اخیر لیگ برتر بوده است.

به گزارش فوتبالی، نیمه اول این مسابقه با یک گل به سود شمس آذر تمام شد اما کسانی که این بازی را در ورزشگاه دیدند و همه آنهایی که از طریق تلویزیون آن را تماشا کردند از دیدن یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز سیراب شدند.

از همان اوایل مسابقه شمس آذر هجومی آغاز کرد و پس از ایجاد چند موقعیت خوب در دقیقه 6 به گل رسید! پس از این گل هم تیم قزوینی دوباره به حملاتش ادامه داد و می‌توانست به گل دوم برسد اما با بی‌دقتی این فرصت‌ها از دست رفت

کمی بعد نوبت سپاهان شد که برای جبران گل خورده دست به حمله بزند. سپاهانی‌ها بعد از به دست آوردن تمرکزشان چند موقعیت گل خوب هم ایجاد کردند و حتی در دقیقه 30 تیرک دروازه میزبان را هم لرزاندند.

شمس آذر در دقیقه 39 یک فرصت ایده‌آل گلزنی را هم از دست داد. در موقعیتی که مدافعان و دروازه‌بان سپاهان ناامید شده بودند اعرابی با خودخواهی توپ را به سینه نیازمند کوبید و در برگشت دانشگر با صورتش مانع ورود توپ به دروازه شد.

در نهایت این نیمه با همان گلی که شمس آذر زد به پایان رسید. اما بدون اغراق این 45 دقیقه می‌توانست بین 6 تا 10 گل داشته باشد. البته سهم میزبان در ایجاد موقعیت‌های گل بیشتر بود اما سپاهان هم می‌توانست به یکی دو سه گل برسد.

اغراق نیست اگر این نیمه را بهترین 45 دقیقه فوتبال باشگاهی ایران در سال‌های اخیر دانست. موقعیت‌های گل بازی به قدری زیاد بود که گزارشگر بازی بارها و بارها فریاد زد و کاربران فضای مجازی به شوخی می‌گفتند که نگران سلامتی او هستند!

1359