پیام کریسمسی سامورایی‌ها؛ می‌خواهیم قهرمان شویم

پیام کریسمسی سامورایی‌ها؛ می‌خواهیم قهرمان شویم

پایگاه خبری فوتبالی- سامورایی‌ها سال نوی میلادی را با برد آغاز کردند تا در کریسمس وعده یک قهرمانی دیگر در آسیا را به هوادارانشان هدیه کنند.

  به گزارش فوتبالی، قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به یکی از رویاهای فوتبالی ما تبدیل شده است. زمانی که ما داریم این رویا را در سر می‌پرورانیم تا حداقل از خیال آن دل خوش باشیم حتی در خیال ما یک مانع بزرگ همه چیز را خراب می‌کند. 

مانعی به نام ژاپن که همیشه یکی از بزرگترین رقیبان ایران برای رسیدن به این عنوان بوده است. 

در زمان حضور کی‌روش که توانسته بودیم با بعضی ازکابوس‌هایمان روبرو شویم امیدوار بودیم که ژاپن هم یکی از آن‌ها باشد اما به جای روبرویی با کابوس یک خواب بد برایمان تعبیر شد تا از شنیدن نام این تیم بیش از پیش هراسان شویم. ا

گر بخواهیم سال‌ها و بازی‌های گذشته را به دور بریزیم و رویاهای جدیدی برای جام ملت‌ها بسازیم باز هم با نگاهی به نتایج شاگردان هاجیمه موریاسو ترجیح می‌دهیم کمی آرام‌تر رویا ببافیم.

 آخرین پیام ژاپنی‌ها زدن 5 گل به تایلند بود که در غیاب چند بازیکن اصلی این تیم به دست آمد. یک پیام خشن از سامورایی‌ها که با توپ پر به قطر سفر خواهند کرد. چیزی که این نتیجه را ترسناک‌تر می‌کند این است که بعد از دو برد 5 بر صفر مقابل سوریه و میانمار این هت‌تریک آبی‌پوشان شرقی در تکرار این نتیجه است. ا

گر می‌خواهید از این حریف ترسناک بیشتر بدانید 8 بازی بدون باخت آن‌ها را هم به این لیست اضافه کنید. لیستی که در آن نام تیم ملی آلمان هم دیده می‌شود و ترکیه هم حضور دارد.

آخرین باخت این تیم مقابل کلمبیا در یک بازی دوستانه بوده است.

ژاپن قرار است بازی دوستانه بعدی خود را هفته آینده مقابل اردن برگزار کند و سپس برای حضور در جام ملت‌های آسیا پای به دوحه بگذارد.این تیم در جام ملت‌ها با اندونزی، عراق و ویتنام هم‌گروه است. 

4326