هدف اصلی تراکتور در پنجره زمستانی؛ جانشین‌تراشی برای صفا هادی!

هدف اصلی تراکتور در پنجره زمستانی؛ جانشین‌تراشی برای صفا هادی!

پایگاه خبری فوتبالی- جذب هافبک دفاعی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های تراکتور در پنجره زمستانی است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور در حالی بازی‌های خود در نیم فصل اول را تمام کرد که این تیم باتوجه به جدایی لحظه آخری سعید آقایی، یک جای خالی در لیست خود داشت و حالا با جدایی آلوارو خیمنز یک جای خالی هم بین سهمیه‌های خارجی خود دارد.

هدف اصلی تی‌تی‌ها در این پنجره زمستانی جذب یک مهاجم نوک و هافبک دفاعی است که با خالی شدن یک سهمیه خارجی، این تیم به شدت دنبال جذب یک مهاجم هدف توانمند خارجی در بازار زمستانی است و پرشورها برای هافبک دفاعی باید از گزینه‌های داخلی خرید کنند که پیدا کردن بازیکنی ایده‌آل و بدون قرارداد طبیعتاً کار آسانی نیست.

تراکتور در پست هافبک دفاعی صفا هادی عراقی را در اختیار دارد که چندان انتظارات را برآورده نکرده است. تی‌تی‌ها البته محمدرضا شکیب‌خو جوان را هم در این پست دارند که پاکو خمز حتی نام وی را به سختی در لیست تیمش قرار می‌دهد و در همین راستا این تیم یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های خود را برای خرید یک رقیب قلدر برای صفا هادی قرار داده است.

نام‌های زیادی هم برای سبد خرید تراکتور در این پست مطرح می‌شود ولی نکته اصلی اینجاست که باید دید آین باشگاه تبریزی خواهد توانست رضایت تیم‌های تحت قرارداد گزینه‌های خود را به دست آورد یا نه؛ موضوعی که طبیعتاً نیازمند صرف هزینه خواهد بود.

1997