حال اسطوره فوتبال آلمان وخیم است

حال اسطوره فوتبال آلمان وخیم است

پایگاه خبری فوتبالی - حال عمومی فرانس بکن بائر اسطوره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان خوب نیست.

به گزارش فوتبالی، والتر اعلام که برادر 78 ساله اش فرانس بکن بائر شرایط خوبی ندارد. در حقیقت در مستندی که بخشی از آن به تازگی منتشر شده، والتر می گوید:" اگر بگویم که حالش خوب است، دروغ گفته ام و دروغ گفتن را دوست ندارم. شرایط خوبی ندارد و مدام شرایطش بین خوب و بد در حال تغییر است."

مستند بکن بائر قرار است که روز سه شنبه در شبکه ARD آلمان پخش شود.  در این مستند  قرار است که دوران فوتبال اسطوره فوتبال آلمان مورد بررسی قرار بگیرد. فرانس از زمان عمل جراحی خود از ماه اوریل ترجیح داده که از رسانه ها دور باشد اما به نظر می رسد که حال روحی او خوب نیست. هفته گذشته نشریه اشپیگل در مورد شرایط بکن بائر ابراز نگرانی کرد. در حال حاضر حافظه بکن بائر نیز آسیب دیده و در حال حاضر امید چندانی به بهبود او وجود ندارد.

بکن بائر دو توپ طلا کسب کرده و در سال 2020 در تیم رویایی بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه فرانس فوتبال قرار گرفت. فرانس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ است که در سالهای اخیر با مشکلات زیادی در زمینه سلامتی خود مواجه بوده است. او دو عمل جراحی قلب را انتخاب داده است. بکن بائر در سال 2019 در یک تورنمنت گلف گفت که بینایی یکی از چشم هایش را از دست داده است و نمی تواند با چشم راست خود چیزی را ببیند. 

4125