دو گزینه جدی صنعت نفت برای جانشینی ویسی

دو گزینه جدی صنعت نفت برای جانشینی ویسی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه صنعت نفت برای انتخاب سرمربی جدید این تیم با چالش سختی روبه‌رو هستند و مشکلات مالی این تیم باعث شده است تا انتخاب جانشین عبدالله ویسی به روزهای آتی موکول شود.

به گزارش فوتبالی، دیدار تراکتور - صنعت نفت در تبریز، آخرین دیداری بود که عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم حضور داشت و پس از توافقی که سرمربی صنعت نفت با مدیران این باشگاه داشت، ویسی از جمع آبادانی‌ها جدا شد. مدیران باشگاه صنعت نفت از روزهای گذشته و پس از قطعی شدن جدایی ویسی، دنبال مذاکره و انتخاب جانشین وی بودند.

پیگیری‌ها در این خصوص، حاکی از آن است که محرم نویدکیا و سیدمهدی رحمتی دو گزینه جدی مدیران صنعت نفت برای انتخاب سرمربی جدیدشان هستند. بزرگترین مشکل صنعت نفت برای انتخاب جانشین عبدالله ویسی، مسائل مالی است و اگر این مشکل برطرف شود،  به نظر می‌رسد سرمربی جدید صنعت نفت در یکی دو روز آینده انتخاب خواهد شد.

البته با توجه به شرایط سخت مالی صنعت نفت هر اتفاقی ممکن است رقم بخورد تا مدیران این تیم مجبور به انتخاب گزینه‌ای دیگر شوند. در روزهای گذشته اسامی مانند فراز کمالوند، علیرضا منصوریان و حتی مذاکره با گزینه خارجی هم مطرح شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم کدام گزینه در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت صنعت نفت خواهد نشست.

7474