ستاره تاریخ‌ساز کشتی فرنگی چگونه خاموش شد؟

ستاره تاریخ‌ساز کشتی فرنگی چگونه خاموش شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- علی‌اکبر یوسفی که با طلای جهان تاریخ‌ساز شده بود نتوانست در قهرمانی کشور عنوان نخست را کسب کند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور اواخر هفته گذشته در قم برگزار شد که در سنگین‌وزن علی اکبر یوسفی مقابل فردین هدایتی قهرمان جوانان جهان در سال ۲۰۲۳ شکست خورد و از کسب عنوان قهرمانی باز ماند. 

علی اکبر یوسفی که در سال ۲۰۲۱ با کسب مدال طلای جهان اولین طلایی ایران در سنگین‌وزن در طول تاریخ نام گرفته بود، نتوانست در ادامه در سرشاخ با امین میرزازاده پیروز شود و به دوبنده ملی برسد. در حالی که شاید باور برخی کارشناسان این بود که یوسفی ستاره نوظهور است که در ادامه می‌تواند موفقیت‌های چشمگیری کسب کند اما این ستاره خیلی زود خاموش شد. 

موفقیت‌های یوسفی در رده سنی بزرگسالان محدود به سال ۲۰۲۱ است اما او در سال ۲۰۲۲ در رده زیر ۲۳ سال موفق شد به مدال برنز برسد. وی بعد از جهانی نتوانست آن‌ طور که باید در قامت یک قهرمان باقی بماند به همین دلیل در قهرمانی کشور هم حرفی برای گفتن نداشت و نتیجه را به حریفش واگذار کرد. 

با این شرایط به نظر می‌رسد راه یوسفی برای رسیدن به دوبنده ملی بسیار سخت باشد چرا که در حال حاضر امین میرزازاده در بهترین شرایط خود به سر می‌برد از طرفی جوانان دیگر به عنوان مدعی ظاهر شده تا سد راهی برای یوسفی باشند. 

7474