پدیده ۱۷ ساله آرژانتینی به منچسترسیتی پیوست

پدیده ۱۷ ساله آرژانتینی به منچسترسیتی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ۱۷ ساله آرژانتینی اولین خرید زمستانی منچسترسیتی لقب گرفت.

به گزارش فوتبالی، گاردین گزارش داد که کلودیو اچوری، بازیکن ۱۷ ساله باشگاه ریورپلاته آرژانتین با قراردادی به ارزش ۲۵ میلیون یورو و به مدت ۶ سال راهی لیگ برتر فوتبال انگلیس و باشگاه منچسترسیتی شد. البته این بازیکن به مدت یک سال به صورت قرضی در ریورپلاته آرژانتین برای کسب تجربه بیشتر خواهد ماند و سپس در ژانویه ۲۰۲۵ به جمع شاگردان پپ گواردیولا ملحق خواهد شد.

این پدیده ۱۷ ساله که مورد علاقه لیونل مسی نیز قرار دارد مورد توجه باشگاه زیادی بود و تیم های بزرگ فراوانی خواهان به خدمت گرفتن پدیده آرژانتینی بودند اما باشگاه متمول منچسترسیتی گوی سبقت را از رقبا ربود و یک خرید آینده نگرانه را انجام داد. طبق ادعای فابریزیو رومانو دو باشگاه چلسی و بارسلونا هم به صورت جدی وضعیت کلودیو اچوری استعداد و مهاجم جوان آرژانتینی زا زیر نظر داشتند و حتی منچستریونایتد هم به این بازیکن علاقه مند بود اما بحث فیرپلی مالی به بارسلونا و چلسی اجازه جذب این بازیکن را نداد.

این بازیکن درخشش خود را در جام جهانی نوجوانان آغاز کرد و باعث شد توجه بسیاری از تیم ها به او جلب شود. رئال مادرید و پاری سن ژرمن هم از جمله تیم های در حال تعقیب کلودیو اچوری ستاره آرژانتینی که مقابل برزیل در جام جهانی نوجوانان هت تریک کرد ،بودند. پیش از این تصور می شد او می خواهد در آینده به بارسلونا بپیوندد زیرا فرض بر این بود که او می خواهد راه لیونل مسی اسطوره خود  را دنبال کند.

۱۰۰۹