آمار جالب مدافع مورد علاقه تاتنهام در سری آ

آمار جالب مدافع مورد علاقه تاتنهام در سری آ

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع رومانیایی پر طرفدار جنوا آمار جالبی در سری آ از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش فوتبالی ، از بین ۲۳۲ بازیکنی که بیشتر از ۱۵ تکل در این فصل رقابت های سری آ ایتالیا انجام داده اند، رادو دراگوشین بهترین درصد موفقیت تکل را با آمار ۹۳.۸ درصد را در فصل جاری دارد. این مدافع جوان و ۲۱ ساله که توانایی بازی در کلیه پست های دفاعی را دارد چشم چندین باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است. در حال حاضر مذاکرات دو باشگاه تاتنهام و جنوا در روزهای اخیر در حال پیگیری است و انتظار بر این است تا سه روز آینده این معامله وارد مرحله نهایی شود.

پیش از این و به گزارش توتو مرکاتو باشگاه های آرسنال ، بارسلونا و نیوکاسل دیگر تیم هایی بودند که به جذب رادو دراگوشین مدافع رومانیایی باشگاه جنووا علاقه نشان دادند اما به نظر می رسد باشگاه تاتنهام گوی سبقت را از سایر رقبای خود ربوده است.  رادو دراگوشین که دومین گل این فصل خود را در بازی مقابل اینتر به ثمر رساند، علاقه مندان زیادی دارد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، تاتنهام آمادگی خود برای پرداخت مبلغ ۳۰ میلیون یورویی درخواستی باشگاه جنوا را اعلام کرده است و همچنین با خود دراگوشین نیز به توافق رسیده است.

چند باشگاه حاضر در سری آ نیز به جذب دراگوشین ابراز علاقه کرده بودند. آتلانتا همراه با دو باشگاه میلان و ناپولی در مورد جذب این بازیکن رومانیایی پرس و جو کرده اند. در بین تمام این گزینه ها ناپولی جدی تری تیم ایتالیایی علاقه مند به دراگوشین بود و اما در رقابت با تاتنهام برای جذب این بازیکن ناکام ماند.

۱۰۰۹