مارکوس آلونسو زیر تیغ جراحی خواهد رفت

مارکوس آلونسو زیر تیغ جراحی خواهد رفت

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع چپ پای بارسلونا زیر تیغ جراحی خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی ، مارکوس آلونسو به دلیل مشکلات در ناحیه کمر که او رو در هفته های اخیر از میادین دور نگه داشته بود به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و مدت زیادی را به دلیل مصدومیت از دست میدهد. قرارداد مدافع کناری بارسلونا در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می رسد و در قرارداد او امکان تمدید برای یک فصل دیگر هم وجود دارد.

چندی پیش و بنا به ادعای نشریه اسپورت، بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی را به سرخی روبرتو و مارکوس آلونسو که در انتهای فصل، قراردادشان به پایان خواهد رسید، ارائه نخواهد کرد. کاپیتان اول تیم سرخی روبرتو این فصل بازی های کمی را در ترکیب اصلی بلوگرانا قرار گرفته است. وضعیت برای آلونسو هم چندان متفاوت نیست و مصدومیت های متعدد باعث شده او از ترکیب تیم به دور باشد و ژاوی از ابتدای فصل تنها ۲۴۰ دقیقه به او بازی داده است.

چندی پیش وبسایت فوتبال ترنسفرز مدعی شده بود، مارکوس آلونسو قطعا در پایان فصل با اتمام قرارداد خود از بارسلونا جدا خواهد شد و احتمال انتقال وی به اتلتیکو مادرید وجود دارد. دیگو سیمئونه از علاقه مندان به سبک بازی این بازیکن است و احتمال حضور این مدافع سابق چلسی و فیورنتینا در باشگاه اتلتیکو مادرید وجود خواهد داشت.

۱۰۰۹