کاروالیو پس از نیم فصل به لیورپول بازگشت

کاروالیو پس از نیم فصل به لیورپول بازگشت

پایگاه خبری فوتبالی- فابیو کاروالیو به لیورپول بازگشت

به گزارش فوتبالی ،با اعلام رسمی باشگاه لیورپول قرارداد قرضی یک ساله فابیو کاروالیو با لایپزیش آلمان به یک نیم فصل تقلیل پیدا کرد تا او زودتر از موعد به جمع لیورپولی ها بازگردد. خرید دو فصل گذشته لیورپول که در طی دو فصل برای فولام درخشید پس از جدایی از این تیم با امضای قراردادی پنج ساله خود را تا سال ۲۰۲۷ به سرخپوشان مرسی‌ساید پیوسته بود.

این هافبک نفوذی که سابقه بازی در تیم زیر ۲۱ سال پرتغال را دارد، پیراهن شماره ۲۸ لیورپول را به خود اختصاص داده بود. فرصت کم بازی در حضور هافبک های پرتعداد هجومی و وینگر های خلاق در لیورپول باعث شد این بازیکن مجبور به جدایی قرضی از جمع شاگردان یورگن کلوپ شود و به لایپزیش آلمان پیوست.

البته نکته عجیب اینجاست که کاروالیو پس از بازگشت به لیورپول در این تیم باقی نخواهد ماند و به گزارش فابریتزیو رومانو، بازگشت کاروالیو از لایپزیش پیش از موعد به خاطر ماندن در لیورپول نیست بلکه به این خاطر است که تیم های دیگر لیگ برتر و چمپیونشیپ انگلیس، از جمله ساوتهمپتون خواهان جذب او هستند.

این بازیکن در ۹ بازی فصل جاری در بوندسلیگا برای لایپزیش به میدان رفت اما گل و پاس گلی از خود به ثبت نرساند. باید دید بازگشت این بازیکن به لیورپول چه سرنوشتی را برای او رقم خواهد زد.

۱۰۰۹