کریمیان: شمس‌آذر در برابر سپاهان مثل همیشه جنگنده و جسور خواهد بود

کریمیان: شمس‌آذر در برابر سپاهان مثل همیشه جنگنده و جسور خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی- مربی شمس آذر قزوین گفت: برای بازی با سپاهان بیشتر بازیکنانمان را داریم و امیدواریم با برنامه‌ای که داریم بتوانیم مثل همیشه شجاعانه و جسورانه یک بازی بسیار خوب را از خود به نمایش بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم و با یک نتیجه خوب نیم‌فصل اول را به پایان ببریم.

به گزارش فوتبالی، مهرداد کریمیان شامگاه یکشنبه ۱۰ دی در نشست خبری پیش از بازی شمس آذر و سپاهان اظهار کرد: سپاهان چندین سال است جزو مدعیان قهرمانی بوده و سرمربی بسیار خوبی دارد و به نظر بنده یکی از بهترین مربی‌هایی است که در کشور ما حضور پیدا کرده است. با این شرایط ما فردا بازی سختی در مقابل این تیم خواهیم داشت.

او ادامه داد: فاصله زمانی بازی قبل تا این بازی بسیار کم بود اما توانستیم در کنار کار فنی که انجام دادیم از لحاظ روحی و بدنی تیم را آماده این بازی کنیم. برای بازی با سپاهان بیشتر بازیکنانمان را داریم و امیدواریم با برنامه‌ای که داریم بتوانیم مثل همیشه شجاعانه و جسورانه یک بازی بسیار خوب را از خود به نمایش بگذاریم تا هواداران را خوشحال کنیم و با یک نتیجه خوب نیم‌فصل اول را به پایان ببریم.

این مربی فوتبال در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره برنامه شمس‌آذر برای بازی با سپاهان بیان کرد: سپاهان همیشه سپاهان است؛ تیمی که در مرحله دوم لیگ آسیا حضور دارد تیمی در حد استانداردهای آسیایی است، برای ما هم خیلی اهمیت ندارد که چه بازیکنی از تیم مقابل در برابر ما حضور دارد، ما برنامه فنی خودمان را داریم و برای کسب امتیاز به زمین می‌رویم.

وی خاطرنشان کرد: شاید نتایج دلخواه تیم‌های دیگر لیگ برتر به بازی شمس آذر و سپاهان بستگی داشته باشد ولی ما برنامه خودمان را در زمین اجرا خواهیم کرد و همواره به دنبال نمایش یک فوتبال رو به جلو و شجاعانه هستیم و در کنار مسائل فنی بازیکنان پرتلاشی داریم که همیشه شجاعانه و با انگیزه بازی می‌کنند و برای بازی فردا هم به کسب نتیجه امید داریم.

کریمیان در پاسخ به این سؤال که آیا وجود VAR در شهرستان‌ها نیاز است، گفت: وجود VAR واقعاً نیاز است؛ چون امروز ما در سطح حرفه‌ای بازی می‌کنیم و ملزومات فوتبال حرفه‌ای باید برای تمام تیم‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به رایگان‌بودن تماشای بازی فردا برای هواداران، ادامه داد: این موضوع تدبیری است که به صلاحدید مدیرعامل باشگاه صورت گرفته به این دلیل که ما می‌خواهیم هواداران شمس‌آذر در ورزشگاه حضور داشته باشند و یازد دوازدهم تیم ما باشند.

این مربی فوتبال در پاسخ به این سؤال که نبودن سعید دقیقی روی نیمکت چقدر می‌تواند به تیم آسیب بزند، اظهار کرد: قطعاً حضور سرمربی کمک‌کننده است، سعید دقیقی همه مسائل را منتقل کرده‌ و در جریان بازی هم ما با سرمربی در ارتباط خواهیم بود و امیدواریم نبود دقیقی روی نیمکت کمترین آسیب را برای تیم داشته باشد.

وی درباره درخواست شمس‌آذر برای بازگشت سه امتیار کسر شده از این تیم بیان کرد: درباره سه امتیاز کسر شده از شمس آذر مدیریت باشگاه در حال پیگیری است و ما خواستار بازگشت امتیازهای شمس‌آذر هستیم اما با شرایط فعلی هم با جنگندگی همیشگی خود ادامه خواهیم داد.

2636