مدافع هوادار: می‌توانیم با رتبه تک رقمی لیگ را تمام کنیم

مدافع هوادار: می‌توانیم با رتبه تک رقمی لیگ را تمام کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تیم فوتبال هوادار گفت، این تیم می‌تواند فصل جاری لیگ برتر را با رتبه‌ای تک رقمی به اتمام برساند.

به گزارش فوتبالی ، صائب محبی بعد از پیروزی 2 بر صفر هوادار مقابل استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار داشت:‌ خدا را شکر آن چیزهایی که اعضای کادر فنی گفته بودند، بچه‌ها در زمین پیاده کردند و توانستیم امتیاز کافی بگیریم و خدا را شکر من گل زدم. گل زحمت همه بچه‌ها بود که به نام من ثبت شد. 
وی درباره تحول تیم هوادار بعد از واگذاری هدایت این تیم به مسعود شجاعی نسبت به دوران محمود فکری، خاطر نشان کرد: خوب شد سؤالی پرسیدید که نام حاجی (لقب محمود فکری) را آوردید. من فراموش کردم و می‌خواستم در ابتدا از محمود فکری تشکر کنم. ایشان تمام تلاش خود را برای تیم کرد. عامیانه بگویم تاس ایشان برای تیم ننشست و نتایج کافی را نگرفتیم. به نظرم از زمانی که آقای شجاعی آمد خواست شوک مثبتی به تیم بدهد و اعتمادبه‌نفس لازم را به تیم بازگرداند. به نظرم مشغول اجرای فوتبالی مدرن هستیم، البته با آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد فاصله داریم. احساس می‌کنم از لحاظ بدنی کمی فاصله داریم، اما خدا را شکر در زمان تعطیلات می‌توانیم به شرایط نرمال بدنی برسیم و مصدومان بر می‌گردند. ضمن اینکه در نیم‌فصل کادر فنی تزریق بازیکن و هر کاری که قصد دارد، انجام می‌دهد تا در نیم‌فصل دوم خیلی خوب باشیم.

بازیکن تیم فوتبال هوادار در پاسخ به این پرسش که آیا تعطیلات لیگ می‌تواند به هوادار کمک کند، گفت:‌ از آنجایی که چند مصدوم داریم می‌تواند قطعاً به ما کمک کند. آن چیزی که شجاعی می‌خواهد در زمین اجرا کند، بیشتر با هم مرور می‌کنیم و بیشتر با هم (بازیکنان و کادر فنی) انطباق پیدا خواهیم کرد.

محبی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از رتبه پایانی هوادار در لیگ برتر دارد، تصریح کرد: با بازیکنان خوبی که به تیم اضافه شدند، کادر خوب فنی و حمایت‌های همه جوره باشگاه و به نظرم رتبه تک رقمی کسب و لیگ را تمام کنیم.

1470