لیست مازادهای عجیب سپاهان؛ بازار زمستانی داغ می‌شود

لیست مازادهای عجیب سپاهان؛ بازار زمستانی داغ می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – امروز باشگاه سپاهان به شکلی عجیب و غیر منتظره اعلام کرد 3 بازیکن را در لیست فروش زمستانی قرار داده است. 

به گزارش فوتبالی، صبح امروز تصویر نامه باشگاه سپاهان به سازمان لیگ منتشر شد. نامه‌ای که در آن اسامی 6 بازیکن سپاهان که قراردشان نیازمند اصلاح بود در آن قید شده بود. اما در پایان نامه از سازمان لیگ خواسته شده بود که مجوز بازی 3 بازیکن یعنی پیام نیازمند، رضا اسدی و رضا شکاری صادر شود.

این یعنی 3 بازیکن دیگر قرار است از لیست سپاهان خارج شوند. این 3 بازیکن هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان هستند. در متن نامه هم آمده است که باشگاه سپاهان تصمیم به فروش و آزادسازی 3 بازیکن گرفته است.

معمولا بازار نقل و انتقالات زمستانی رونق چندانی ندارد. چون اغلب بازیکنان با تیم خودشان قرارداد دارند و بازیکنان خوب توسط تیم‌های‌شان مازاد نمی‌شود. برای همین هم انتقال خیلی بزرگی در زمستان انجام نمی‌شود.

اما با کاری که باشگاه سپاهان انجام داده است این زمستان تفاوت زیادی با زمستان‌های قبلی دارد. فقط 3 بازیکنی که توسط سپاهان مازاد شده‌اند به تنهایی قادر هستند بازار نقل و انتقالات زمستانی را گرم کنند.

در همین تابستان خبرهایی درباره علاقه استقلال به جذب کاوه رضایی و احسان پهلوان شنیده شد. هادی محمدی هم پیشنهادهای زیادی داشت اما در همان روزهای اول با قرارداد سنگینی به سپاهان پیوست و بقیه تیم‌ها را ناامید کرد.

قابل پیش‌بینی است که هر 3 بازیکن مازاد سپاهان در فصل نقل و انتقالات زمستان پیشنهادهای زیادی دریافت کنند. خیلی از تیم‌ها به مدافع، هافبک و مهاجم نیاز دارند و این می‌تواند خبر از یک زمستان داغ بدهد!

1359