اتفاق جالب در لیگ اسکاتلند: گلزنی دروازه بان ذخیره با شوت 30 متری!

اتفاق جالب در لیگ اسکاتلند: گلزنی دروازه بان ذخیره با شوت 30 متری!

پایگاه خبری فوتبالی - آلی آدامز دروازه بان باشگاه آربروث در اسکاتلند در بازی تیمش و رایث روورز گلی را با شوتی با فاصله 30 متری از دروازه حریف به ثبت رساند. 

به گزارش فوتبالی، آدامز در لیست آربروث به عنوان دروازه بان ذخیره قرار گرفته بود اما در دقیقه 56 به عنوان مهاجم وارد زمین شد. در حقیقت تیم اسکاتلندی فقط چهار بازیکن ذخیره روی نیمکت خود داشت که سه تا از آنها به علت مصدومیت بازیکنان فیکس، وارد زمین شدند. 

زمانی که در نیمه دوم آرون استیل مدافع آربروث به علت مصدومیت از زمین خارج شد،  سرمربی آربروث تصمیم گرفت که از آدامز دروازه بان ذخیره تیمش به جای او استفاده کند تا تیمش ده نفره نشود. بدین ترتیب آدامز در خط حمله قرار گرفت.

در زمان این تعویض، آربروث با نتیجه دو بر صفر عقب بود و به نظر می رسید که امید چندانی برای برگرداندن نتیجه نداشته باشند اما آدامز در دقیقه 78 یکی از شگفت انگیزترین گل های تاریخ فوتبال اسکاتلند را ثبت کرد. 

این دروازه بان 32 ساله که در کل فصل یک دقیقه هم بازی نکرده بود، صاحب توپ شد و به جای این که آن را استپ کند یا پاس بدهد، ترجیح داد که به سراغ شوتی سرضرب برود.  این شوت وارد دروازه رایث روورز شد. 

آدامز بعد از گلش به سوی هواداران تیم حریف رفت و دستانش را پشت گوش خود گرفت تا پاسخ تمسخرها را بدهد. آربروث کمی بعد گل تساوی را زد تا به شکل ناباورانه ای بازی با تساوی دو بر دو به اتمام برسد. 

4125