بازیکن ژیرونا در ژانویه راهی بارسلونا می‌شود؟

بازیکن ژیرونا در ژانویه راهی بارسلونا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا همچنان به دنبال این است که یک هافبک دفاعی جذب کند و این پست خود را تقویت کند چرا که ژاوی هرناندز در حال حاضر از عملکرد بازیکنانش در پست هافبک دفاعی راضی نیست.

به گزارش فوتبالی ، پس از جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا و رفتنش به اینتر میامی، بارسلونا در پست هافبک دفاعی دچار فقدان بازیکن شد. ایلکای گوندوغان که به بارسلونا آمد یک هافبک دفاعی تخصصی نیست و از سوی دیگر اوریول رومئو هم نتوانسته است آن طور که باید و شاید خودش را در ترکیب بارسلونا جا بیندازد و عملکردش چنگی به دل نزده است.

به گفته جرارد رومرو، بارسلونا در ماه ژانویه به دنبال هافبک دفاعی خواهد بود و یکی از گزینه هایش الکس گارسیا، هافبک دفاعی تیم ژیرونا است. ژیرونا در این فصل عملکرد درخشانی داشته است و در حال حاضر با رئال مادرید بر سر صدرنشینی در لالیگا در حال رقابت است. الکس گارسیا بازیکنی است که در آکادمی های ویارئال و منچستر سیتی رشد یافته است و از سال 2021 در ژیرونا حضور دارد. این بازیکن در حال حاضر 26 سال سن دارد.

اصلی ترین مشکل بارسلونا برای جذب الکس گارسیا، بند فسخ قرارداد این بازیکن است، بارسا اگر می خواهد گارسیا را به خدمت بگیرد باید حداقل 20 میلیون یورو به ژیرونا بپردازد و اوضاع دشوار بارسلونا از لحاظ مالی مانع می شود تا به سراغ پرداخت این مبلغ برود.

1471