جام جهانی و حالا جام ملت‌ها؛ بدشانس مثل امید نورافکن!

جام جهانی و حالا جام ملت‌ها؛ بدشانس مثل امید نورافکن!

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد امید نورافکن بعد از جام جهانی، حضور در جام ملتهای آسیا را هم از دست بدهد.

به گزارش فوتبالی، امید نورافکن یکی از بازیکنانی است که باتوجه به عملکرد خوبش در طی فصول اخیر پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده است. مدافع چپ‌پایی که باتوجه به چند پسته بودن مورد توجه اکثر سرمربیانی که با آن‌ها کار کرده قرار دارد ولی این اواخر با بدشانسی‌های عجیبی مواجه شده است.

نورافکن که پیش از جام جهانی در اردوهای تیم ملی حضور داشت، با تصمیم عجیب و غیرقابل درک کارلوس کی‌روش مبنی بر انتخاب یک بازیکن کمتر برای تهیه لیست نهایی مسافران جام جهانی، از لیست اعزام‌شدگان خط خورد تا غایب بزرگ ایران در قطر باشد.

اما گویا تورنمنت‌های برگزارشده در قطر به صورت کلی برای مدافع چپ طلایی‌پوشان خوش‌یمن نیست و این‌بار نورافکن در حال از دست دادن جام ملت‌های آسیاست. این بازیکن ۲۶ ساله که باتوجه به مصدومیت از میادین دور بوده و اولین بازی فصل خود را در دیدار اخیر اصفهانی‌ها برابر گل‌گهر با حضور تعویضی و چند دقیقه‌ای انجام داد، در لیست قلعه‌نویی برای اردوی نهایی قرار نگرفته است.

البته عدم دعوت از نورافکن تقریباً مشخص بود و حتی سرمربی سپاهان هم پس از بازی با گل‌گهر اعلام کرده بود به نورافکن بازی داده تا صرفاً وی بازی کرده باشد و این بازیکن همچنان آمادگی کاملی ندارد. با این وجود از دست دادن دومین تورنمنت معتبر تیم ملی اتفاقی است که نورافکن بتواند با راحتی با آن کنار بیاید.

1997