مخیتاریان تا ۲۰۲۶ در اینتر ماندنی شد

مخیتاریان تا ۲۰۲۶ در اینتر ماندنی شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ارمنستانی اینتر قرارداد خود را با این باشگاه ایتالیایی تمدید کرد.

به گزارش فوتبالی، طبق خبر رسمی وبسایت باشگاه اینتر پس از چند هفته مذاکره بین هنریک مخیتاریان و مدیران باشگاه اینتر در نهایت قرارداد این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ارمنستان تمدید شد. این هافبک ارمنستانی که فوتبال خود را از باشگاه شاختار دونتسک اوکراین شروع کرد پس از درخشش در این تیم راهی فوتبال آلمان و باشگاه بورسیا دورتموند شد و با درخشش در این تیم آلمانی به فوتبال انگلیس رفت و به منچستریونایتد پیوست. دوران حضور مخیتاریان در جمع شیاطین سرخ موفق نبود و این بازیکن در نهایت با جدایی از منچستریونایتد راهی آرسنال شد و سپس به فوتبال ایتالیا و رم پیوست و با اتمام قراردادش با این تیم راهی اینتر شد و پس از دو فصل حضور حالا قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ تمدید شده است.

هنریک مخیتاریان در مورد قراردادش با اینتر گفت: "من در اینتر بسیار خوشحالم و اینجا احساس خیلی خوبی دارم. برنامه من این بود که در باشگاه باقی بمانم. امیدوارم بتوانم برای باشگاه خودم در سال های آتی هم مفید باشم و نظر تماشاگران تیم را بیش از پیش جلب کنم."

طبق گفته فابریزیو رومانو مذاکرات بر سر قرارداد جدید بین مخیتاریان و باشگاه اینتر در هفته ها و ماه های گذشته ادامه داشت و هر دو طرف خواهان نتیجه یکسان بودند و در نهایت قرارداد این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد.


۱۰۰۹