باخت شاگردان مورینیو مقابل یوونتوس در آخرین بازی سال

باخت شاگردان مورینیو مقابل یوونتوس در آخرین بازی سال

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی یوونتوس موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، این بازی آخرین بازی یووه و آ اس رم در سال 2023 میلادی بود و در نهایت با پیروزی یک بر صفر بیانکونری ها به پایان رسید و تیم ژوزه مورینیو بازنده این دیدار بود. مورینیو در دقایق پایانی به شدت عصبانی بود و مشخص بود که از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد. یوونتوس اکنون با این پیروزی به دو امتیازی صدر جدول رسیده است و فقط دو امتیاز کمتر از اینتر دارد و می تواند به تلاش خود برای رسیدن به صدر جدول ادامه بدهد.

تک گل یوونتوس را در این بازی آدرین رابیو در دقیقه 47 بازی روی پاس دوشان ولاهوویچ به ثمر رساند و به این ترتیب هر سه امتیاز یوونتوس در این بازی با این گل به دست آمد. ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به برد های یک بر صفر معروف است و اکنون در این بازی هم یک برد یک بر صفر دیگر به دست آورده است و تیم ژوزه مورینیو را مغلوب خود ساخته است. یووه اکنون 43 امتیاز دارد و اینتر 45 امتیازی است.

تماشای تک گل بازی

1470