برچسب ۱۰۰ میلیون پوندی برنتفورد روی ایوان تونی

برچسب ۱۰۰ میلیون پوندی برنتفورد روی ایوان تونی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه برنتفورد برچسب قیمت بالایی روی مهاجم پرطرفدار خود زد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه برنتفورد برای فروش ایوان تونی در ژانویه مبلغ ۱۰۰ میلیون پوند می‌خواهد. در حال حاضر با توجه به مبلغ تعیین شده هیچ تحرکی توسط باشگاه‌های خواهان تونی برای جذب او وجود نداشته است. به نظر می رسد به دلیل مسائل مالی، او یک هدف تابستانی برای باشگاه های طرفدار او به شمار می‌رود.

ایوان تونی پس از هشت ماه محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی به دلیل شرط‌بندی، از اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۴ در سال جدید میلادی برای بازی در زمین فوتبال در دسترس خواهد بود و این شرایط باعث شده برخی باشگاه‌های بزرگ انگلیسی از جمله چلسی و آرسنال به او علاقه‌مند باشند اما زنبورها قیمت بسیار بالایی برای بازیکن خود تعیین کرده‌اند. به نظر نمی رسد با توجه به محدودیت های مالی باشگاه های خواهان این بازیکن در ژانویه تیمی بتواند چنین مبلغ بالایی برای جذب تونی پرداخت کند.

در حال حاضر جستجوی مهاجم جدید برای چلسی و  آرسنال در تابستان محتمل تر به نظر می رسد. برای اینکه برنتفورد در ژانویه ایوان تونی را بفروشد، باید یک پیشنهاد بزرگ از سوی باشگاه های مذکور داده شود. به جز تونی سه مهاجم دیگر یعنی اوسیمن، سسکو و فرگوسن در چلسی و آرسنال مورد تحسین قرار هستند، اما انتظار نمی رود که هیچ‌یک از این بازیکنان به این زودی ها به تیم های لندنی بپیوندند مگر در تابستان ۲۰۲۴ که شرایط کمی متفاوت باشد.

۱۰۰۹