آنچلوتی در ژانویه برای کدام پست بازیکن می‌خواهد؟

آنچلوتی در ژانویه برای کدام پست بازیکن می‌خواهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ماه ژانویه به زودی شروع می شود و پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز می شود و به این ترتیب تیم ها به دنبال تقویت خود برای نیم فصل دوم خواهند بود.

به گزارش فوتبالی ، کارلو آنچلوتی که قراردادش با رئال مادرید تا سال 2026 تمدید شده است، برای ماه ژانویه به دنبال این است که یک مدافع وسط را به رئال مادرید بیاورد. در حقیقت آنچلوتی از مدیران رئال مادرید خواسته است که یک مدافع وسط به رئال مادرید آورده شود. در حال حاضر داوید آلابا و ادر میلیتائو مصدوم هستند و این قضیه برای رئال مادرید مشکل ساز شده است. ناچو فرناندز و آنتونیو رودیگر تنها مدافع های وسط در دسترس آنچلوتی هستند و اگر آن ها مصدوم یا محروم شوند دست آنچلوتی کاملا بسته خواهد بود.

مدیران رئال مادرید با بازگرداندن رافائل واران به رئال مادرید مخالفت کرده اند و گزینه های دیگری باید برای خط دفاعی رئال مادرید بررسی شود. به عنوان مثال روبرت رنان مدافع جوان تیم زنیت یکی از گزینه ها است. رافا مارین هم مداقع قرضی رئال مادرید در تیم آلاوز است و ممکن است که مدیران رئال مادرید تصمیم به بازگرداندن او بگیرند. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد.

1470