یک ادعای جالب: بارسلونا امسال 3 گانه می‌کند

یک ادعای جالب: بارسلونا امسال 3 گانه می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - خوان گاسپارت رئیس سابق بارسلونا معتقد است که ژاوی هرناندز و شاگردانش می توانند در این فصل به سه قهرمانی لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری برسند. 

به گزارش فوتبالی، سال 2023 برای بارسلونا و ژاوی پر از فراز و نشیب بود. آن ها توانستند به قهرمانی لالیگا برسند، اما در این فصل فاصله قابل توجهی با رئال مادرید صدرنشین و خیرونا دارند و حالا جایگاه ژاوی به خطر افتاده است. 

خوان گاسپارت درباره عملکرد تیم ژاوی گفت: "در فوتبال، ما توانستیم قهرمان لیگ و جام های ملی شویم. به علاوه، در حال ساختن یکی از زیباترین استادیوم های دنیا هستیم. شاید لیگ را آنطور که دوست داشتیم، شروع نکردیم، اما اختلاف ما با رئال مادرید و خیرونا، 7 امتیاز نیست، چون مطمئنم در برنابئو و مونتیلیوی برنده می شویم، پس 4 امتیاز فاصله داریم." 

"ما قهرمان لالیگا و جام حذفی و لیگ قهرمانان خواهیم شد. این آرزوی من است و بازیکنان بارسا اجازه ناامید کردن هواداران را ندارند. ژاوی سیستم مناسبش را پیدا خواهد کرد و دوباره برنده خواهیم شد."

"سوپر لیگ؟ یک جنگ نابرابر است، اما از نظر اقتصادی به سود بارسلونا خواهد بود. دادگاه اعلام کرد که سوپرلیگ قانونی بوده و حالا آن ها می توانند با یوفا مذاکره کنند."

4416