دلیل لغو بازی الاتحاد و الطائی چه بود؟

دلیل لغو بازی الاتحاد و الطائی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ حرفه ای عربستان اعلام کرد که بازی  میان الطائی و الاتحاد که قرار بود امروز در هفته نوزدهم این لیگ برگزار شود، به تعویق افتاده و در روز هجدهم بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،  در حقیقت لیگ  عربستان اعلام کرده است که دلیل تعویق بازی مربوط به لغو سفر الاتحاد بوده است. شرایط بد جوی باعث شد تا هواپیمای الاتحاد نتواند به سوی فرودگاه بین المللی حائل حرکت کند و در نهایت این بازی به تاریخی دیگر موکول شد.

ارسال ایمیل از جانب باشگاه الاتحاد و درخواست برای لغو بازی به علت شرایط بد جوی باعث شده تا این بازی به تاریخی دیگر موکول شود. بدین ترتیب این بازی به 18  بهمن ماه موکول شد و در آن زمان بازی در ورزشگاه عبدالعزیز بن مساعد در حائل برگزار خواهد شد. 

در روزهای اخیر غیبت بنزما در اردوی الاتحاد و خروج او از شهر جده خبرساز شده بود اما به نظر می رسد که مهاجم فرانسوی از حالا تعطیلات خود را شروع کرده است. در حقیقت لیگ عربستان به علت جام ملت های آسیا بیش از یک ماه تعطیل خواهد بود و بازیکنان خارجی می توانند تعطیلات زمستانی خود را آغاز کنند و بنزما نیز این فرصت را دارد تا از نظر بدنی و ذهنی کاملا ریکاوری کند.

الاتحاد در حال حاضر در رتبه ششم لیگ عربستان با 28 امتیاز قرار دارد در حالی که الطائی با هفده امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفته است. 

4125