رنگرز: جوان‌های خوبی به کشتی فرنگی معرفی شدند

رنگرز: جوان‌های خوبی به کشتی فرنگی معرفی شدند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تأکید کرد، اگر نتیجه یک کشتی با اشتباه داوری تغییر کرده باشد و این موضوع با بازبینی فیلم از سوی کمیسیون داوران تأیید شود، این موضوع ملاک تصمیم‌گیری کادر فنی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، حسن رنگرز در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور که طی روزهای چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته (6 تا 8 دی ماه) در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار داشت: به لحاظ کمی و کیفی بهترین رقابت‌های کشوری چند دهه اخیر را شاهد بودیم که تمام سرمایه‌های کشتی به استثنای هفت نفری که معاف شده بودند، در آن شرکت داشتند. جوان‌های خوبی به کشتی فرنگی معرفی شدند و خوشحالم بعد از دو سال پرداخت هزینه‌های قانونمداری و ایجاد یک چرخه عادلانه و شفاف، به نتیجه لازم رسیدیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره اینکه برخی مربیان و کشتی‌گیران نسبت به داوری کشتی‌ها و تغییر نتایج با اشتباه داوری انتقاد داشتند، گفت: حضور همکارانم به‌عنوان کمیته فنی در این رقابت‌ها به این دلیل است که صرفاً به نتایج بسنده نکنیم. ما در چرخه انتخابی تیم ملی به این نکته اشاره داشتیم که اگر نتیجه کشتی با اشتباه داوری تغییر کرد، امکان بازبینی فیلم توسط کمیسیون داوری وجود داشته باشد و اگر تأیید شود که اشتباهی صورت گرفته، ملاک تصمیم کادر فنی تیم ملی اعلام نتیجه جدید است.

2636