خبر خوش برای هواداران سپاهان؛ میزبانی از الهلال در ورزشگاه نقش جهان!

خبر خوش برای هواداران سپاهان؛ میزبانی از الهلال در ورزشگاه نقش جهان!

پایگاه خبری فوتبالی – روز پنج شنبه هفته گذشته مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرعه‌کشی شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

به گزارش فوتبالی، تیم سپاهان تنها نماینده ایران است که توانست از مرحله گروهی صعود کند. اما در مرحله یک هشتم با قرعه بسیار دشواری روبرو شد و باید در دو بازی رفت و برگشت با تیم پرقدرت و پرستاره الهلال عربستان بازی کند.

طبق برنامه سپاهان در بازی رفت که 23 یا 24 بهمن برگزار می‌شود میزبان است و بازی برگشت هم 30 بهمن یا اول اسفند در شهر ریاض به میزبانی الهلال برگزار خواهد شد. البته این تاریخ به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد. چون بازی فینال جام ملت‌های آسیا روز 21 بهمن برگزار می‌شود!

البته به جز تاریخ، این بازی یک مساله مهم دیگر هم دارد. این که بازی رفت به میزبانی سپاهان در کدام شهر و کدام استادیوم برگزار می‌شود. سپاهان به دلیل اتفاقاتی که در بازی رفت مقابل الاتحاد عربستان رخ داد با رای AFC از برگزاری دو بازی خانگی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان محروم شد.

با برگزاری دو بازی سپاهان مقابل آلمالیق ازبکستان و نیروی هوایی عراق در ورزشگاه آزادی تهران این دو جلسه محرومیت پشت سر گذاشته شد و حالا سپاهان می‌تواند بازیِ بعدی آسیایی‌اش مقابل الهلال را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کند.

در رای محرومیت سپاهان آمده بود که: «باشگاه سپاهان برای بازی‌های آینده‌ای که زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود، باید سردیس و بنرهای مربوطه را از ورزشگاه نقش جهان حذف کند. هرگونه تخلف تکرار با تنبیه شدیدتری همراه می‌شود.»

حالا از اصفهان خبر رسیده که با توافقاتی که بین مسئولان مربوطه صورت گرفته، قرار است خواسته‌های AFC برای میزبانی سپاهان انجام شود و جابجایی‌هایی لازم برای برگزاری مراسم‌های قبل از مسابقه و خودِ مسابقه صورت بگیرد.

به این ترتیب به نظر می‌رسد سپاهان بتواند در بازی رفتِ مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه نقش جهان از الهلال عربستان و ستاره‌های پرشمارش میزبانی کند.

1359