بارسلونا به دنبال درآمد 85 میلیونی از فروش هفت بازیکن

بارسلونا به دنبال درآمد 85 میلیونی از فروش هفت بازیکن

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا سالهاست که با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کند و به هر روشی متوسل می شود تا بتواند درآمدزایی کند و از بحران خارج شود.

به گزارش فوتبالی، تیم کاتالان حالا برای فصل 25-2024 روی فروش برخی بازیکنان قرضی خود حساب باز کرده است. در حقیقت بارسایی ها امیدوارند که هفت بازیکن قرضی این تیم در تیم های دیگر بدرخشند و بتوانند از فروش آنها به تیم های دیگر در تابستان 2024 درآمدزایی کنند. بارسا قیمت این هفت بازیکن را حداقل 85 میلیون یورو تخمین می زند. آنسو فاتی (َبرایتون)، لنگله (استون ویلا)، سرجینیو (دست)، خولیان آرائوخو (لاس پالماس)، پابلو توره و اریک گارسیا (ژیرونا) به علاوه شادی ریاض از آکادمی در بتیس، این دسته هفت نفره را تشکیل می دهند. این هفت بازیکن در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 85.5 میلیون یورو ارزش دارند و بارسا امیدوار است که این بازیکنان در باشگاه هایشان بدرخشند و ارزش آنها بیشتر شود. 

بارسلونا برای آینده ترکیب خود روی این هفت بازیکن حساب نمی کند اما می تواند به درآمدزایی از آنها امید داشته باشد. لنگله و دست هیچ جایی در ترکیب ژاوی ندارند، اریک گارسیا و فاتی بازیکنان توانمندی هستند اما نمی توانند به فیکس شدن در بارسلونا مطمئن باشند. ژاوی به خولیان آرائوخو باور ندارد در حالی که پیشرفت پابلو توره جالب نبوده است. شادی ریاض در این فصل در بتیس خوش درخشیده و به یک سورپرایز شیرین تبدیل شده است. 

4125