ستاره جدید بارسلونا: در این تیم فقط باید برنده باشیم

ستاره جدید بارسلونا: در این تیم فقط باید برنده باشیم

پایگاه خبری فوتبالی - ویتور روکه از اولین روزهای حضورش در بارسلونا لذت می برد.

به گزارش فوتبالی، ویتور روکه ستاره جوان برزیلی بالاخره توانست انتقالش را از اتلتیکو پارانینزه به بارسلونا تکمیل کند و در روز پنج شنبه و جمعه نیز اولین جلسات تمرینی اش را برگزار کرد. 

او پس از تمریناتش گفت: "حقیقت این است که من خیلی خوشحال هستم و اتفاقات خوبی در زندگی من رخ می دهد. واقعاً می خواهم در اینجا چیزهای زیادی یاد بگیرم و لذت ببرم. در طول تمام این مدت، با یک مربی شخصی تمرین می کردم و حالا آماده هستم که برای بارسلونا بازی کنم."

"بازی کردن برای بارسلونا یک رویای بزرگ برای من بود که به حقیقت پیوست. من واقعاً از تک تک اتفاقاتی که برای من در این زندگی می افتد، خوشحال و شکرگزارم. می خواهم از بازی کردن در کنار بهترین بازیکنان دنیا لذت ببرم. بازی کردن کنار روبرت لواندوفسکی و رافینیا باید جذاب باشد. رافینیا کسی بود که چیزهای زیبایی راجع به بارسلونا به من گفت. او به من گفت که در بارسلونا شما فقط باید ببرید، ببرید و ببرید." 

"قبل از امضا کردن قرارداد با بارسلونا، ژاوی و دکو با من حرف زدند. صحبت های ما بیشتر دوستانه بود. آن ها همیشه می خواستند به من کمک کنند و از اعتمادی که به من دارند، تشکر می کنم."

4416