تساوی خارج از خانه اینتر مقابل جنوا

تساوی خارج از خانه اینتر مقابل جنوا

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۱۸ سری آ ایتالیا با تساوی خانگی اینتر مقابل جنوا پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، دو تیم اینتر صدرنشین و جنوا رده سیزدهمی جدول در شرایطی در ورزشگاه جوزپه مه آتزا به مصاف هم رفتند که اینتر برای حفظ فاصله خود در صدر جدول با یوونتوس نیاز به کسب هر سه امتیاز این مسابقه داشت. اینتر در این دیدار در نیمه اول تیم برتر میدان بود و چند موقعیت گلزنی روی دروازه حریف خود ایجاد کرد اما هوادارن این تیم برای دیدن گل تا دقیقه ۴۲ بازی مجبور به تحمل شدند تا اینکه مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی اینتر دروازه جنوا را باز کرد تا تیم میزبان ۱-۰ از حریف پیش بیوفتد. نیمه اول این بازی به دلیل توقف بازی ناشی از استفاده از مواد آتش زا و دود شدید حاصل از آن چند دقیقه متوقف شد و با ۹ دقیقه وقت اضافه همراه بود و در دقیقه هفتم وقت اضافه نیمه اول این تیم جنوا بود که توسط رادو دراگوشین مدافع رومانیایی خود به گل تساوی رسید تا بازی با نتیجه ۱-۱ مساوی در نیمه اول به پایان برسد.

در نیمه دوم نراتزوری به دنبال گل دوم و پیروزی خود بود و جنوا هم به دنبال استفاده از ضد حملات بود اما هر دو تیم نتوانستند از موقعیت های به دست آمده استفاده کنند و در نهایت بازی دو تیم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا ترمز شاگردان سیمونه اینزاگی پس از چند پیروزی خوب کشیده شود و دو امتیاز مهم برای تیم صدرنشین سری آ از دست برود.

اینتر با این تساوی ۴۵ امتیازی شد و کماکان با یک بازی بیشتر از یوونتوس در صدر جدول باقی ماند و جنوا هم با ۲۰ امتیاز در رده ۱۳ جدول باقی ماند.

۱۰۰۹