رژیم غذایی خاص هری کین در هتل ماندارین مونیخ

رژیم غذایی خاص هری کین در هتل ماندارین مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - مدیر هتلی که هری کین قبل از خانه دار شدن در آن اقامت داشت درباره رژیم غذایی خاص این بازیکن توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، هری کین پس از جدایی از تاتنهام و انتقال به بایرن مونیخ تا همین چند وقت پیش قبل از اینکه بتواند خانه مورد نظر خود را در آلمان خریداری کند، در هتل اورینتال ماندارین مونیخ در یک اتاق لاکچری با هزینه 3500 پوند به ازای هر شب اقامت داشت. دومینیک رینر، مدیر این هتل در مصاحبه‌ای گفت: "میزبانی از برترین گلزن بوندسلیگا برای من و هتل ماندارین افتخار بزرگی بود. هری کین بعد از ملکه الیزابت دوم، دومین مهمان برتر ما در تمام تاریخ این هتل است و یکی از دوست داشتنی ترین مهمانانی بوده که اقامتی طولانی مدت در این هتل داشته است."

او درباره رژیم غذایی خاص هری کین اینطور می‌گوید: "او هر روز صبحانه رایج و معروف انگلیسی یعنی بیکن و لوبیای سرخ شده می‌خورد و برای عصرانه هم همیشه سوشی و ساشی‌می را در برنامه غذایی خود داشت. قبل از ملحق شدن خانواده، عادت داشت غذایش را در اتاق خودش میل کند اما بعد از اینکه همسر و فرزندانش برای دیدن او به مونیخ آمدند، برای سرو غذا به رستوران هتل می‌آمدند. هری کین هیچوقت درخواست عجیب و غریبی نداشت و یکی از متواضع‌ترین مهمانانی بود که تا به این روز هتل ماندارین به خودش دیده بود."

هری کین در پستی در شبکه های اجتماعی از هتل ماندارین و مدیریت و پرسنل این هتل بابت خدماتی که در زمان اقامتش به او ارائه کرده بودند تشکر کرد و از اورینتال ماندارین خداحافظی کرد و به خانه جدیدش در مونیخ که اتفاقا خانه لوکاس هرناندز، ستاره سابق بایرن مونیخ است نقل مکان کرد. هری کین در حال حاضر از تعطیلات زمستانی فوق العاده‌اش لذت می‌برد تا با بهترین فرم برای شروع مجدد بازی های بوندسلیگا و دیدار باواریایی ها مقابل هوفنهایم در تاریخ 12 ژانویه آماده باشد.

1369