مدافع سابق منچستریونایتد فقط ۴ ماه در بشیکتاش دوام آورد!

مدافع سابق منچستریونایتد فقط ۴ ماه در بشیکتاش دوام آورد!

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد اریک بایی مدافع سابق منچستریونایتد با بشیکتاش پس از عملکرد ضعیف وی فسخ شد.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه ترکیه ای در شبکه اجتماعی ایکس فسخ  قرارداد بایی را اعلام کرد. این بازیکن ساحل عاجی تنها چهار ماه قبل پس از پایان قرارداد او و شیاطین سرخ به تیم بشیکتاش پیوسته بود. فسخ قرارداد بایی در یک شرایط بسیار بحث برانگیز رخ می دهد. باشگاه او را به همراه پنج ستاره دیگر به دلیل عملکرد ضعیف و ناسازگاری های درون تیمی کنار گذاشت. با توجه به اینکه بایی به دلیل مصدومیت نتوانست با تیم تمرین کند، مدیر برنامه های او ادعا کرد که رفتار با بایی ناعادلانه بوده است.

رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه های بازیکن ساحل عاجی در پاسخ به این فسخ در مصاحبه با نشریه‌ی سان گفت: "ما واقعا شوکه شده ایم و این اتفاق ما را غافلگیر کرد. ما در حال آماده سازی واکنش مناسب هستیم زیرا می دانیم اریک هیچ اشتباهی انجام نداده است. حقوق این بازیکن در حال نقض است و ما پیگیری این کار را انجام خواهیم داد. مطمئن باشید که از او دفاع خواهیم کرد."

 این مدافع می تواند به زودی به لالیگا برود و طبق گزارش فابریزیو رومانو گفته شده که مارسلینو، سرمربی ویارئال، این بازیکن ساحل عاجی را دوست دارد و می خواهد باشگاه او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. این گزارش حاکی از آن است که این معامله بسیار نزدیک به تکمیل است. اطرافیان بایی سخت تلاش خواهند کرد تا مطمئن شوند که معامله با ویارئال به سرعت انجام می شود، زیرا آنها به دنبال این هستند که این بازیکن متولد بینگرویل در ترکیب زیردریایی های زرد برای اولین بازی خود در سال ۲۰۲۴ که برابر والنسیا در 2 ژانویه است، به میدان برود. ویارئال در این فصل مشکلات زیادی داشته و در حال حاضر در رده سیزدهم لالیگا اسپانیا قرار دارد.

۱۰۰۹