انتقال خوان میراندا به میلان به تابستان موکول شد

انتقال خوان میراندا به میلان به تابستان موکول شد

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران میلان برای دیدن خوان میراندا در ترکیب خود باید تا تابستان صبر کنند.

به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه میلان پس از چند هفته مذاکره در نهایت حاضر به پرداخت مبلغ ۳ میلیون یورو به باشگاه رئال بتیس برای انتقال خوان میرندا مدافع کناری این تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا نشد و سرنوشت این بازیکن به انتقال آزاد تابستانی کشیده خواهد شد.

مطابق خبر جدید باشگاه میلان با خوان میراندا برای عقد قرارداد تا سال ۲۰۲۸ به توافق رسیده تا او را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان به خدمت بگیرد. پیش از این اعلام شده بود که مدیران روسونری در حال مذاکره با باشگاه بتیس اسپانیا برای جذب این بازیکن در ژانویه هستند و برای این انتقال ۲ میلیون یورو به باشگاه اسپانیایی پیشنهاد شده که مورد موافقت تیم اسپانیایی واقع نشد زیرا آنها خواهان پرداخت سه میلیون یورو بودند.

میلان با توجه به مشکلات فراوانی که در تر خط خود با توجه افزایش مصدومان تجربه کرده به دنبال تقویت تیم در فصل نقل و انتقالات زمستانی است و با توجه به منتفی شدن انتقال میراندا باید به دنبال گزینه های دیگری باشد. یاکوب کیویور مدافع لهستانی آرسنال هم دیگر گزینه میلان به حساب می‌آید که تا این لحظه میکل آرتتا حاضر به از دست دادن این مدافع نشده است.

۱۰۰۹