حمله خبرگزاری فارس به لوکادیا؛ دلش برای دلارهای پرسپولیس تنگ شده!

حمله خبرگزاری فارس به لوکادیا؛ دلش برای دلارهای پرسپولیس تنگ شده!

پایگاه خبری فوتبالی – از دیروز ماجرای بازگشت احتمالی مهاجم هلندی به پرسپولیس دوباره به شکلی جدی مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، از ابتدای فصل چند بار مساله بازگشت یورگن لوکادیا به پرسپولیس مطرح شده بود. این در حالی بود که لوکادیا مشغول بازی در سوپرلیگ چین بود و نمی‌شد این اخبار را جدی گرفت.

اما چیزی که به این شایعات دامن می‌زد رفتار این مهاجم هلندی در شبکه‌های اجتماعی بود. لوکادیا حتی در چین هم گاهی از پرسپولیس یاد می‌کرد و پست و استوری‌هایی از دوران حضورش در این تیم منتشر می‌کرد.

اصرار لوکادیا به یادآوری دوران حضورش در پرسپولیس بسیار عجیب بود. چون او این تیم را در بدترین شرایط و درست یک شب قبل از دربی رفت لیگ بیست و دوم ترک کرده بود. لوکادیا ایران را به بهانه ناامنی و محدودیت در اینترنت ترک کرد و رفت.

ماجرای بازگشت لوکادیا دیشب دوباره مطرح شد. برای اولین بار از روزی که این مهاجم از ایران رفت، هم رضا درویش و هم یحیی گل‌محمدی همزمان در این باره حرف زدند و از بازگشت او استقبال کردند.

هواداران پرسپولیس هم از خبر بازگشت احتمالی او بسیار خوشحال شده‌اند اما به نظر می‌رسد هم درویش، هم گل‌محمدی و هم هواداران پرسپولیس یک موضوع بسیار مهم را فراموش کرده‌اند. موضوعی که یک سد بسیار محکم بر سر راه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس است.

مهاجم سابق پرسپولیس که خیلی‌ها به خاطر نحوه ترک ایران به او لقب «مهاجم فراری» داده‌اند پس از رفتن از ایران، در چند نوبت در برخی از حساب‌هایش در شبکه‌های اجتماعی صحبت‌های عجیبی درباره شرایط کشور ایران مطرح کرد.

کاملا روشن بود که این صحبت‌ها به معنای پایان کار او در ایران و تمام شدن پرونده بازگشتش به پرسپولیس است. حالا اما از دیشب این ماجرا به پررنگ‌ترین شکل ممکن دوباره به جریان افتاده است.

خبرگزاری فارس هم از مدیران و کادر فنی پرسپولیس انتقاد کرده است که پرونده بازگشت مهاجم فراری را دوباره باز کرده‌اند. فارس البته نقش مدیر برنامه‌های لوکادیا را هم در این مساله پررنگ می‌داند.

فارس در این باره نوشته است: «به نظر می‌رسد لوکادیا که دلش برای دلارهای پرسپولیس تنگ شده برای ادای دین قصد بازگشت ندارد بلکه می‌خواهد به این تیم برگردد تا از محرومیت و جریمه مالی که در پرونده شکایت پرسپولیس به آن محکوم شده رهایی پیدا کند! اگر به زعم او و با ادعای این بازیکن، ایران کشور ناامنی است چرا او دوباره سودای سفر به تهران را کرده و اگر ایران کشور امنی است او باید پاسخگوی مطالب کذب مطرح شده‌اش باشد. احتمالاً مدیر برنامه‌های این بازیکن رگ خواب هواداران ایرانی را به دست آورده که هر ازگاهی برای در بورس ماندن عکسی از این بازیکن با پیراهن پرسپولیس در صفحه شخصی لوکادیا منتشر می‌شود تا به این شکل علاوه بر بازارگرمی، بتواند همچنان شانس خود را برای برگشت به پرسپولیس زنده نگه دارد

1359