عکس نوشت/ توفیق اجباری!

عکس نوشت/ توفیق اجباری!

پایگاه خبری فوتبالی- شهاب زاهدی درحالی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند که اصلا قرار نبود در ترکیب اولیه پرسپولیس قرار بگیرد!

به گزارش فوتبالی، بازی روز گذشته پرسپولیس و نساجی یک نکته خیلی جالب داشت. هنگامی که ترکیب پرسپولیس برای این بازی اعلام شد، نام نبیل باهویی در ترکیب اصلی تیم قرار داشت و نام شهاب زاهدی هم به عنوان گزینه‌های روی نیمکت به چشم می‌خورد. اما در کمال تعجب وقتی بازیکنان وارد زمین شدند، شهاب زاهدی را دیدیم که در نوک حمله قرار گرفته و منتظر سوت داور است!

یحیی در نشست خبری بعد از بازی راجع به این اتفاق صحبت کرد و گفت قرار بوده باهویی در ترکیب ابتدایی باشد، اما هنگام گرم کردن پیش از بازی همسترینگش کش آمده و لذا زاهدی به جای او به میدان رفته است.

نکته جالب این ماجرا، توفیق اجباری بود که برای پرسپولیس و زاهدی رقم خورد، زیرا شهاب با گلی که در دقیقه 32 به ثمر رساند باعث پیروزی تیمش مقابل نساجی شد و سه امتیاز ارزشمند خانگی را به جیب پرسپولیس واریز کرد.

زاهدی موفق شده از ابتدای فصل تاکنون 5 گل برای پرسپولیس به ثمر برساند که آمار قابل قبولی محسوب می‌شود و یحیی از این بابت خوشحال است که وقتی تیمش کمبود مهاجم دارد، لااقل می‌تواند روی شهاب و گل‌های 3 امتیازی او حساب باز کند.

7474